Reklamáció (Panaszeljárás)
- Az eladó garantálja, hogy minőségi árut szállít.
- Az áru átvételekor szükséges ellenőrizni a tételek számát, és az áru fizikai sértetlenségét. A vevő köteles az árut a feltüntetett utasítások szerint tárolni. A reklamáció (panaszeljárás) nem vonatkozik az árura, ha a hiba (probléma) a helytelen manipulációval és tárolással keletkezett.
- Reklamálni csak a www.batataburgonya.hu -nál vásárolt árut lehetséges.
- A reklamációt fontos minden késedelem nélkül gyakorolni (rendezni), rögtön a helyszinen amikor az árut kiszállítják a vevőnek.
- A reklamációt e-mailben küldjék az info@batataburgonya.hu címre, vagy a www.batataburgonya.hu oldalon található kapcsolati ürlapon.
- Az árura vonatkoznak az identikus jótállási feltételek azon módon, ahogyan ez az adott gyártótol (szállítótol) fel van tüntetve.
- A vevő felelős az eladó összes veszteségeiért ami abból adódik, hogy a vevő tudatosan megszegte valamely rendelkezést, vagy valótlan adatokat írt a regisztrációs nyomtatványba.
- Időben reklamált áru az, amely bizonyíthatóan az internetes üzletben www.batataburgonya.hu volt vásárolva, ki lesz cserélve új áruért (ha van raktáron), vagy a fizetett összeg vissza lesz térítve.
Reklamáció (panasz) esetén írjanak a: info@batataburgonya.hu